Jak zbudować silną markę od podstaw - Jacek Kall

Jak zbudować silną markę od podstaw

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jacek Kall

Wydawnictwo: onepress
ISBN: 8324602992
EAN: 9788324602995
Format: 21,0 x 14,8 x 0,0
Oprawa: twarda
Stron: 96
Data wydania: 2006-03-02
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
34.00
książka
37.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Jak zaistnieć w umysłach klientów?

Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu, umiejętnie wprowadzonego w życie. Dlatego wielu polskich przedsiębiorców wygrywa z dużo większymi konkurentami z zagranicy. Jeśli wierzysz -- albo chcesz uwierzyć -- że "Polak potrafi", to ta książka jest dla Ciebie.



  • Jak uczynić polską markę marką europejską?

  • Jak walczyć z markami sieci handlowych?

  • Silne marki w Polsce i na świecie


Marka rodzi się, gdy zaczyna istnieć w umysłach kupujących. Aby do tego doszło, markę trzeba stworzyć: nadać jej tożsamość, zasygnalizować jej odmienność, pokazać kupującym korzyści, powiększać jej siłę rozsądnie dobranym marketingiem i ciągle komunikować się z jej odbiorcami. Silne marki z polskim rodowodem -- jak Atlas, Tyskie, Łaciate, Reserved, TVN czy RMF FM -- pokazują, że rynek nagradza tych, którzy uprawiają solidny marketing. Autor, dzieląc się doświadczeniem swoim, a także menedżerów i właścicieli wielu polskich firm, omawia na prawdziwych przykładach budowanie silnej marki:


  • polskie firmy tworzące prawdziwie europejskie marki;

  • korzyści dla kupującego: korzyści emocjonalne i funkcjonalne;

  • marka a etykieta marketingowa;

  • strategie wspierania marki;

  • konkurowanie z markami sieci handlowych;

  • metody komunikacji z odbiorcami marki;

  • cykl życia marki.

Książka "Jak zbudować silną markę od podstaw"
Jacek Kall