Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów -

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326416712
EAN:
Format: 176 x 250
Oprawa: miękka
Stron: 212
Data wydania: 2012-03-21
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
66.99
książka
74.50zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Twoja najlepsza broń w walce o rynek.
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputacje firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców.

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
* oczarować klientów jakością obsługi,
* kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy,
* postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych,
* zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi,
* radzić sobie z kłopotliwymi klientami.
"Lektura obowiązkowa dla sprzedawców pracujących ze współczesnymi, wymagającymi klientami"
-Retail News Magazine "Napisana z humorem, wciągająca lektura przedstawia cały zakres działań taktycznych, które są niezbędne każdemu, kto świadczy usługi klientom"
-Entrepreneur Magazine

Książka "Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów"