INNOWACJA ALBO ŚMIERĆ - JACK COLLINS

INNOWACJA ALBO ŚMIERĆ

4.00 Oceń książkę!

Autor: JACK COLLINS

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788361040873
EAN: 9788361040873
Format: 215 x 140 x 0
Oprawa: broszurowa
Stron: 312
Data wydania: 2009
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
36.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W biznesie wszystko kręci się wokół innowacji. Przez 16 lat, w ciągu których Jack Collins w różnych miejscach wygłaszał wykłady motywujące, ważne było to, w jakiej kondycji jest firma – i co ma robić, by w przyszłości miała się jeszcze lepiej. Jednak, jak zauważa autor, zbyt wielu ludzi biznesu wciąż kurczowo trzyma się przeszłości i stosuje wyłącznie bezpieczne, dobrze wypróbowane metody. Postępując tak, ryzykują, że zupełnie wypadną z obiegu. W książce Innowacja albo śmierć, Jack wykorzystuje swoje bogate doświadczenie w zarządzaniu biznesem i w nauczaniu motywowania, proponując zmiany, jakie powinniśmy wprowadzić w naszym myśleniu i pracy. Bazując na najważniejszych prezentacjach, które wykonywał dla przeróżnych firm, twierdzi, że innowacja - w pracy i w zabawie - jest najlepszym sposobem, by pójść naprzód. Jack Collins, były dyrektor marketingu w AMP obecnie jest pełnoetatowym wykładowcą - motywatorem i autorem kilku bestsellerowych książek, takich jak Yes you can, The Great Sales Book i When Your Customer Wins You Can't Lose. Jest uznanym liderem w dziedzinie rozwoju osobistego i intelektualnego oraz kreatywnego marketingu.

Książka "INNOWACJA ALBO ŚMIERĆ"
JACK COLLINS