Hollywood i marki - Salvador Juan, Mas Victoria

Hollywood i marki

4.00 Oceń książkę!

Autor: Salvador Juan, Mas Victoria

Wydawnictwo: Wydawnictwo SWPS
ISBN: 9788389281944
EAN: 9788389281944
Format: 205 x 140 x 18
Oprawa: Miękka
Stron: 248
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
35.00
książka
35.80zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
?Jakiego drinka pijał James Bond?
?Czym zajadała smutki Magda M.?
?W jakim mieście żyje i pracuje Ojciec Mateusz?

Odpowiedzi na powyższe pytania to jedne z najbardziej oczywistych przykładów obecności product placement w filmie i kulturze masowej.

Juan Salvador Victoria Mas, profesor komunikacji audiowizualnej i reklamy na uniwersytecie w Maladze. a także wykładowca wielu szkół amerykańskich i europejskich w swojej niezwykle precyzyjnej i starannie udokumentowanej książce pisze na temat oddziaływania product placement, (lokowanie/plasowanie produktu) w filmie. Omawia także szerokie spektrum kwestii związanych z tą interesującą, choć dla wielu kontrowersyjną techniką marketingową, Lektura tej pozycji może być szczególnie pożyteczna i inspirująca w polskiej rzeczywistości, gdzie coraz głośniej dyskutowane są prawne i etyczne uwarunkowania product placement w kinie i produkcji telewizyjnej. Książka niezbędna dla pracowników agencji reklamowych, ludzi marketingu i public relations oraz wszystkich związanych z rynkiem mediów i komunikacji masowej.

Książkę Hollywood i marki. Product placement w kinie amerykańskim czyta się z ciekawością i przyjemnością. [?] Jest rzetelna, odkrywcza i dobrze wyważona w sensie naukowym ? a jednocześnie logicznie, sympatycznie i często dowcipnie prowadząca nas po meandrach zagadnień analizy tekstowej, marketingu, ekonomii i prawa.
prof. dr hab. Wiesław Godzic
z Przedmowy

Książka "Hollywood i marki"
Salvador Juan, Mas Victoria