Architektura Biznes, prawo, finanse Ciąża, wychowanie Dom, ogród Ezoteryka, magia Film, teatr Fotografia, edycja zdjęć Historia Hobby, kolekcjonerstwo Internet, komputery Krajoznawcze Kuchnia, potrawy Malarstwo, rysunek Moda, uroda Motoryzacja, transport Pierwsza pomoc, zdrowie Pozostałe Przyroda, krajobrazy Rękodzieło, biżuteria, szycie Rozwój osobisty Seks, relacje partnerskie Sport, forma fizyczna Sztuka, architektura Taniec, śpiew, muzyka Technika Wiara, duchowość Zwierzęta domowe, hodowlane
Pozostałe Thrillery, sensacyjne, kryminałyEfektywne relacje międzyludzkie wewnątrz firmy i kontakty z klientami stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania przedsiębiorstwa. Umiejętność zarządzania relacjami międzyludzkimi i biznesowymi stanowi niezwykle ważny element kompetencji nowoczesnego menedżera. Znajomość technik negocjacji jest przydatna podczas spotkań z klientami i kontrahentami, a umiejętność rozwiązywania konfliktów między pracownikami to gwarancja efektywnego działania firmy.
"Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów" to zbiór artykułów poświęconych sztuce negocjacji, publikowanych w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do grona najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie negocjacji i rozwiązywania konfliktów międzyludzkich. Czytając ich prace, dowiesz się, jak zarządzać zespołem, zażegnywać spory między pracownikami i negocjować z klientami. Znajdziesz tu studia przypadków oraz analizy ekspertów.
Książka "Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów"
Harvard Business School Press