Harvard Business Review. Kobiety i biznes - Harvard Business School Press

Harvard Business Review. Kobiety i biznes

4.00 Oceń książkę!

Autor: Harvard Business School Press

Wydawnictwo: onepress
ISBN: 8324602658
EAN: 9788324602650
Format: 210 x 148 x 20
Oprawa: twarda
Stron: 232
Data wydania: 2006-12-19
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
60.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Kończą prestiżowe studia, przechodzą szkolenia, podejmują ambitną pracę... a następnie odchodzą z firmy na urlop macierzyński i często nie wracają już na ścieżkę kariery. Czy to oznacza, że realizowane w wielu firmach programy wyrównywania szans są nieskuteczne? Czy środowisko pracy w dużych organizacjach naprawdę zmienia się na korzyść kobiet? Autorzy artykułów zebranych w niniejszym zbiorze przedstawiają zaskakujące raporty o dyskryminacji zawodowej kobiet. Opisują, jak firmy zmieniają swoje kultury organizacyjne tak, by przyciągać i zatrzymywać kobiece talenty. Przedstawiają aspekt psychologiczny kariery pań: co motywuje, a co zniechęca je do pracy i w czym kobiety-menedżerowie są lepsze niż ich męskie odpowiedniki. Główne zagadnienia omawiane przez autorów to: obraz kobiecej drogi kariery - raport o kobietach-menedżerach odchodzących z rynku pracy, "szklany sufit" - opis tego, jak organizacje zdominowane przez panów podcinają kobietom skrzydła, siła informacji - przykład skutecznej kampanii informacyjnej na rzecz kobiet w pracy, studium przypadku - tworzenie środowiska pracy przyjaznego kobietom, praca w odpowiedniej firmie - czynniki, od których zależy długość drogi na szczyt, kobiety w roli zarządzających - nowy styl przewodzenia.

Książka "Harvard Business Review. Kobiety i biznes"
Harvard Business School Press