Geniusz marketingu - Peter Fisk

Geniusz marketingu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Peter Fisk

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326431159
EAN:
Format: ...
Oprawa: twarda
Stron: 416
Data wydania: 2013-10-31
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
82.99
książka
100.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Geniusz marketingu to książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Współczesne rynki ulegają dynamicznym przeobrażeniom, a więc również podejście do marketingu musi się diametralnie zmienić - powinien mieć on charakter strategiczny, komercyjny i innowacyjny.
Książka ta dostarcza nowatorskich pomysłów i inspiracji, dzięki którym można:
  • stworzyć wyróżniające się marki,
  • wprowadzić innowacyjne rozwiązania,
  • zwiększyć zaangażowanie konsumentów,
  • odnieść sukces na skomplikowanych rynkach, wykorzystując ich potencjał i zmiany ich struktur,
  • zastosować strategie marketingowe zapewniające przewagę nad konkurencją.
Według autora przykład należy czerpać z wielkich światowych marek i dlatego przedstawia on m.in. wizję Google, rozwój Apple i Starbucks, rewolucję Ebay, dyscyplinę wartości Microsoftu i Toyoty, budowanie strategii przez Coca-Colę. Każdy może stać się geniuszem marketingu, ucząc się od najlepszych: inteligencji od Steve'a Jobsa, wyobraźni od Philippe'a Starcka, zdolności osiągania sukcesu od Phila Knighta.

Książka "Geniusz marketingu"
Peter Fisk