Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie - Merrill Chapman

Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Merrill Chapman

Wydawnictwo: Helion;One Press
ISBN: 9788324610549
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 448
Data wydania: 2008-06-12
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
45.99
książka
49.50zł
książka
57.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Sztuka ignorancji w świecie hi-tech

  • Błędy pionierów branży
  • Upadki gigantów
  • Grzechy nowych marek

Jaka piękna tr@gedia!

Czytanie o cudzych porażkach zawsze sprawia nam ogromną przyjemność, choć nikt z nas nigdy by się do tego nie przyznał. A jeśli nieszczęścia te w dodatku dotyczą kogoś, kto wspiął się po drabinie ekonomicznej i społecznej wyżej niż my, satysfakcja rośnie jeszcze bardziej. Branża hi-tech jest terenem, na którym aż roi się od głupich wpadek, idiotycznych decyzji i przykładów myślenia w zupełnym oderwaniu od rzeczywistości. Gdyby głupota miała skrzydła to książka dla każdego, kto padł ofiarą nowoczesnej technologii, czyli dla wszystkich, którzy kiedykolwiek mieli z nią do czynienia.

Zabawna, pełna złośliwości, ale jednocześnie pobudzająca do refleksji książka autorstwa Ricka Chapmana doczekała się właśnie drugiego wydania. Ów zbiór opowieści amp;#8222;ku przestrodzeamp;#8221; został wzbogacony o analizę, wnioski, a także cenne wskazówki pomagające zgrabnym łukiem ominąć pułapki, w które pcha nas głupota oraz przemożna niechęć do uczenia się na cudzych błędach.

Dziesiątki tragikomicznych historii

  • Zagadki pozycjonowania: MicroPro i Microsoft.
  • Bolesne narodziny systemu operacyjnego.
  • Jeden dzień z życia Alfreda E. Motoroli.
  • Dramatyczne chwile firmy Novell.
  • Głupie sztuczki programistyczne.

Merrill R. Chapman jest zastępcą redaktora naczelnego dwumiesięcznika amp;#8222;Softletteramp;#8221;, omawiającego biznesowe aspekty prowadzenia firmy programistycznej. Pracował również jako konsultant w takich firmach, jak MicroPro, Ashton-Tate, IBM, Inso, Microsoft, Novell, DateEase, Stromberg, Sun Microsystems, Terradata, Ziff-Davis. Związany z branżą komputerową od 1978 roku, pracował na stanowisku programisty, sprzedawcy, inżyniera sprzedaży terenowej oraz marketera.

Książka "Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie"
Merrill Chapman