Franczyza Nowoczesny model rozwoju biznesu - Ziółkowska Marta Joanna

Franczyza Nowoczesny model rozwoju biznesu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Ziółkowska Marta Joanna

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375562200
EAN: 9788375562200
Format: 235 x 165 x 13
Oprawa: Miękka
Stron: 228
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
53.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Pierwsza w Polsce książka będąca kompendium wiedzy o nowoczesnym modelu biznesu dynamicznie rozwijającym się na całym świecie, jakim jest franczyza. Zaprezentowano w niej istotę i genezę powiązań franczyzowych wraz ze szczegółową typologią franczyzy oraz wpływ powiązań franczyzowych na rozwój przedsiębiorstwa. Autorka szczegółowo przedstawiła zalety i wady oraz szanse i zagrożenia rozwoju tej metody prowadzenia działalności gospodarczej dla franczyzodawcy, jak i dla franczyzobiorcy. Po raz pierwszy w literaturze polskiej kompleksowo zebrano i zaprezentowano statystyki ogólnoświatowe dotyczące powiązań franczyzowych. Na tle analizy rozwoju powiązań franczyzowych w świecie zaprezentowano możliwości i poziom wykorzystania franczyzy przez polskie przedsiębiorstwa oraz trendy rozwoju tej formy współpracy w Polsce. Szczegółowo przedstawiono także uwarunkowania prawne działalności opartej na zasadach franczyzy zarówno w Polsce, jak i w krajach Unii Europejskiej oraz Stanach Zjednoczonych Ameryki. W części empirycznej poruszono kwestie wykorzystania franczyzy w przedsiębiorstwach zarówno tych będących dawcami licencji, jak i franczyzobiorcami.
Idealna książka dla tych, którzy chcą zaznajomić się z tym, jak funkcjonują powiązania franczyzowe w praktyce gospodarczej. Książka pozwala posiąść niezbędną wiedzę przedsiębiorcom zainteresowanym zakupem licencji franczyzowej. Przeznaczona jest także dla właścicieli i kadry zarządzającej przedsiębiorstw, zarówno posiadających już sieć sklepów franczyzowych oraz tych, dopiero planujących rozwijać system franczyzowy, a także wszystkich tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę o tej formie współpracy gospodarczej. Niniejsza książka skierowana jest również do studentów i wykładowców szkół wyższych, zwłaszcza o profilu ekonomicznym, bowiem franczyza jest szansą dla niezależnych przedsiębiorców na podjęcie działalności gospodarczej pod ?parasolem? znanej i rozpoznawalnej marki.

Książka "Franczyza Nowoczesny model rozwoju biznesu"
Ziółkowska Marta Joanna