Forum Socjologiczne 4. Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne orientacje i metody badań -

Forum Socjologiczne 4. Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne orientacje i metody badań

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
ISBN: 9788322934227
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 268
Data wydania: 2014-07-15
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
24.99
książka
32.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Tom zawiera artykuły poświęcone nowym tendencjom w dziedzinie racjonalnej konsumpcji, jej struktury i kulturowych aspektów, a także współczesnych rynków oraz trendów w konsumpcji i komunikacji społecznej. Autorzy wskazują na konieczność przejścia od nadmiernego konsumpcjonizmu do zrównoważonej konsumpcji, co pociąga za sobą istotne zmiany w stylu życia i praktykach konsumenckich. W tomie znajdują się również recenzje i sprawozdania z ogólnopolskich i międzynarodowych konferencji naukowych na tematy socjologiczne.

Książka "Forum Socjologiczne 4. Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne orientacje i metody badań"