First Steps in Marketing Language - Kozierkiewicz Roman

First Steps in Marketing Language

4.00 Oceń książkę!

Autor: Kozierkiewicz Roman

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301162702
EAN: 978830116270201
Format: 190 x 117 x 11
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Stron: 184
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
33.97
książka
39.90zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka zapoznaje czytelnika z podstawową terminologią angielską stosowaną w różnych sytuacjach w świecie marketingu. Autor omawia rodzaje marketingu, takie jak: marketing bezpośredni, marketing usług, marketing społeczny, polityczny czy medialny, a także strategie marketingowe oraz cele i rodzaje reklamy - po polsku i po angielsku podaje przykłady żargonu stosowanego w marketingu, a także idiomy związane z marketingiem.

Książka zawiera:

zwroty i wyrażenia związane z marketingiem,
wzory korespondencji marketingowej,
angielsko-polski słownik terminów marketingowych.

Książka "First Steps in Marketing Language"
Kozierkiewicz Roman