Etykieta w biznesie - Jarczyński Adam

Etykieta w biznesie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jarczyński Adam

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 8324622284
EAN: 9788324622283
Format: 210 x 140 x 13
Oprawa: Miękka
Stron: 248
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Kodeks dobrych manier

  Dobre maniery w pracy
  Kindersztuba na co dzień i od święta
  Firmowy dress code
  Elegancka wizytówka
  Główne reguły precedencji w biznesie
  Korespondencja tradycyjna, elektroniczna oraz rozmowy telefoniczne
  Właściwe zachowanie podczas przyjęć

Wszystko, co robisz, rób z klasą!

Zdarza się, iż nawet na wysokich stanowiskach zasiadają ludzie o manierach dalekich od ideału. Zachowanie Twojego szefa nie musi mieć wiele wspólnego z arystokratycznym savoir-vivre, a atmosfera w biurze prawdopodobnie nie przypomina tej z królewskiego dworu. Jednak nie zważając na to, co mówią i robią inni, Ty zachowaj klasę -- zawsze dbaj o takt, dyplomację i dobre obyczaje.

Zapewne niejedno wiesz już o profesjonalnym kształtowaniu własnego wizerunku. I zdajesz sobie sprawę, że Twoje dobre imię to kapitał, którego nigdy nie powinieneś stracić. Opinia osoby dobrze wychowanej działa jak pozytywna aura otaczająca Twoje biurko. "W uprzejmości jest wdzięk i korzyść" -- mawiał Eurypides. I mimo że kindersztuba stosowana pozornie nie kosztuje zbyt wiele, tak naprawdę jest bezcenna! Nawet jeśli od razu nie pomoże Ci w karierze, na pewno pozwoli pozytywnie zapisać się w pamięci współpracowników i kontrahentów. A przecież odpowiednia sieć kontaktów to Twoja polisa na biznesową przyszłość!

Grzecznie, czyli skutecznie

  Zainwestuj w dobre maniery i osiągaj zysk dzięki znajomości etykiety.
  Profesjonalnie reprezentuj swoją firmę w kontaktach służbowych (w tym na przyjęciach).
  Z klasą prowadź spotkania i rozmowy biznesowe.
  Opanuj zasady komunikacji pisemnej oraz telefonicznej.
  Zachowaj takt przy wręczaniu i przyjmowaniu upominków.
  Poznaj role kobiet i mężczyzn w kontaktach służbowych.
  Zwracaj uwagę na różnice kulturowe między Tobą a Twoimi pracodawcami, klientami lub partnerami.
  Wykorzystaj etykietę jako narzędzie osiągania osobistej przewagi w sytuacji konkurencyjnej.

Książka "Etykieta w biznesie"
Jarczyński Adam