Etyka mediów - Paweł Czarnecki

Etyka mediów

4.00 Oceń książkę!

Autor: Paweł Czarnecki

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788372518651
EAN:
Format: 175 x 250
Oprawa: miękka
Stron: 144
Data wydania: 2008-02-29
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
5.99
książka
32.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Normy etyczne funkcjonowania mediów są w zasadzie znane. Podają je liczne podręczniki i kodeksy etyki dziennikarskiej. Celem niniejszej pracy jest wskazanie trudności, na jakie napotyka realizacja tych norm w praktyce. Co ważne, etyka mediów nie może sprowadzać się jedynie do zbioru zasad. Przy ich ustalaniu i ocenie sku­teczności należy wziąć pod uwagę przemiany, jakim podlegają media w wyniku konieczności dostosowania się do gwałtownych przemian całego społeczeństwa, a także rewolucję technolo­giczną w samych mediach. W książce autor stara się nie eksponować różnic pomiędzy mediami komercyjnymi a publicznymi.

Książka "Etyka mediów"
Paweł Czarnecki