Emocje społeczne w pracy nauczyciela i przedstawiciela handlowego - Beata Pawłowska

Emocje społeczne w pracy nauczyciela i przedstawiciela handlowego

4.00 Oceń książkę!

Autor: Beata Pawłowska

Wydawnictwo: Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788375258622
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 252
Data wydania: 2013-08-10
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.90
książka
41.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Badanie emocji (odczuwanych uczuć) nie jest procesem łatwym i oczywistym. Pytanie o naturę emocji zostaje wciąż otwarte. Ze względu na fakt, że emocje pozostają w sferze indywidualnych doświadczeń jednostki, są naturalnym i spontanicznym wyposażeniem, do dziś nie ma jednoznacznych wskazań, czym są emocje, kiedy powstają, od czego zależą i jak nimi zarządzać. Celem pracy jest opis emocji towarzyszących w codziennej pracy nauczycielom i przedstawicielom handlowym. Główny nacisk teoretyczny położony został na teorie wyrosłe na gruncie perspektywy interakcjonistycznej. Szczególna uwaga zwrócona została na sposoby kierowania emocjami oraz strategie stosowane podczas radzenia sobie z powstającymi emocjami w obu grupach zawodowych.
Od autorki

Książka "Emocje społeczne w pracy nauczyciela i przedstawiciela handlowego"
Beata Pawłowska