Ekonomika LO Podręcznik część 3. Marketing -

Ekonomika LO Podręcznik część 3. Marketing

4.00 Oceń podręcznik!

Autor: ...

Wydawnictwo: EMPI
ISBN: 9788323253396
EAN: 9788323253396
Format: 0
Oprawa: miękka
Stron: 224
Data wydania: 2011-09-13
Gdzie kupić tani podręcznik?
podręcznik
22.50
Podręcznik w Twoim domu w ciągu 48h
Podręcznik opracowano na podstawie programu nauczania przedmiotu ekonomika, zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu technik ekonomista, nr 341[02]/ /MEN/2008.05.20, przedmiotu marketing dla zawodu technik handlowiec, nr 341 [03]/MEN/2009.02.03 i technik rachunkowości, nr 341[06]/SP/MEN 03.01.2000Podręcznik zawiera treści dotyczące: badania rynku, organizacji marketingu, elementów marketingu-mix (kształtowanie i dystrybucję produktu, politykę cen, promocję) oraz przepisy prawne regulujące działania marketingowe, a także słowniczek pojęć.Podręcznik może być wykorzystany również w kształceniu technika handlowca i technika rachunkowości.

Podręcznik "Ekonomika LO Podręcznik część 3. Marketing"