Efekt WAL-MARTu - Charles Fishman

Efekt WAL-MARTu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Charles Fishman

Wydawnictwo: Studio Emka
ISBN: 9788360652428
EAN: 9788360652428
Format: 220 x 145 x 20
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Stron: 392
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
36.47
książka
44.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Wal-Mart otoczył się niedostępnym murem tajemnicy, a firmy, z którymi robi interesy, zobowiązał do milczenia, więc zdumiewająco mało wiemy o tym, jak właściwie działa spółka i jaki ma wpływ na nasze życie.
Charles Fishman, uznany dziennikarz, znawca tematyki gospodarczej, przekroczył krąg dyskrecji otaczający Wal-Mart. Dotarł do grupy byłych pracowników korporacji, zajmujących w niej kierownicze stanowiska, a także rozmawiał z dyrektorami wiodących w swoich branżach spółek, będących dostawcami Wal-Martu. Odkrył fascynującą, niespodziewaną i niebywałą historię o efekcie Wal-Martu. Zabiera nas na bezprecedensową wyprawę w głąb zakulisowego świata Wal-Martu i ujawnia opinii publicznej ukrytą naturę i nadzwyczajny zasięg potęgi spółki.

Książka "Efekt WAL-MARTu"
Charles Fishman