EBOOK Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych -

EBOOK Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788380884380
EAN: 16C8793DEB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 198
Data wydania: 2016
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
24.94
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań? W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strategii przedsiębiorstw działających zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. Przykłady projektów już zrealizowanych potwierdzają, iż marketing wsparty rozwiązaniami informatycznymi przynosi firmom świetne efekty finansowe i wizerunkowe. Zaletą opracowania jest to, iż studia przypadków opracowali praktycy - właściciele czy menedżerowie firm oraz studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale Zarządzania. Książka może okazać się pomocna w odniesieniu sukcesu zarówno dla przedsiębiorców działających od wielu lat, jak i dla osób dopiero rozpoczynających własny biznes. Stanowi też przydatny materiał dla dydaktyków stosujących metodę case study do połączenia nauki i dydaktyki z praktyką.

Książka "EBOOK Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych"