EBOOK Strategiczne zarządzanie marketingiem - Ilona Penc-Pietrzak

EBOOK Strategiczne zarządzanie marketingiem

4.00 Oceń książkę!

Autor: Ilona Penc-Pietrzak

Wydawnictwo: Wydawnictwo Key Text
ISBN: 9788387251383
EAN: B4AD0048EB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 264
Data wydania: 2012
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
18.45
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych poszerzeniem podstaw zarządzania strategicznego: studentów, konsultantów i menedżerów oraz tych, którzy pragną zaktualizować swoją wiedzę i budować przyszłość swoich firm z większa precyzją i wyobraźnią. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych stanowi podstawę zarządzania strategicznego, które jest powszechnie uznaną filozofią nowoczesnego zarządzania. Kształtowanie przyszłości firmy wymaga bowiem myślenia strategicznego o wyraźnej orientacji rynkowej, w którym priorytet zyskują obecnie i przyszłe potrzeby klientów oraz ich zaspokajanie w sposób bardziej efektywny niż robi to konkurencja. W budowie strategii powinna im pomóc niniejsza książka. Zawiera ona, oprócz ogólnych wiadomości na temat marketingu strategicznego, szczegółową procedurę formułowania i wyboru strategii marketingowej, jej implementacji, a także auditingu i kontroli jej skutecznego wdrażania.

Książka "EBOOK Strategiczne zarządzanie marketingiem"
Ilona Penc-Pietrzak