EBOOK Siła pozytywnych opinii - John Jantsch

EBOOK Siła pozytywnych opinii

4.00 Oceń książkę!

Autor: John Jantsch

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377463109
EAN: 252CBBC6EB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 283
Data wydania: 2011
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.90
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom – to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów.
Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom. Oto kilka wskazówek:

  * Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać.
  * Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego.
  * Przekazuj klientom odpowiednie informacje.

Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscy członkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna.
Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego, kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużych środków na działalność marketingową.

O AUTORZE
John Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologii cyfrowych, a także autorem nagradzanych
publikacji społecznościowych oraz biblii marketingu w małej firmie, czyli książki Duct Tape Marketing.

Książka "EBOOK Siła pozytywnych opinii"
John Jantsch