EBOOK Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane - Katarzyna Rupik

EBOOK Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane

4.00 Oceń książkę!

Autor: Katarzyna Rupik

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN: 9788378751229
EAN: 97573338EB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 416
Data wydania: 2013
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
53.75
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Rozdział pierwszy poświęcono studiom dorobku nauk o zarządzaniu w zakresie systemu planowania w przedsiębiorstwie. W rozdziale drugim, na gruncie dorobku naukowego marketingu, omówiono problematykę planowania marketingowego. W rozdziale trzecim zaprezentowano wyniki studiów wyłaniających się i nowych koncepcji zarządzania i marketingu, które dopełniły całościowego obrazu planowania marketingowego, szczególnie w wymiarze sieciowym i interfunkcyjnym ujęcia zintegrowanego. W rozdziale czwartym zaprezentowano najważniejsze wyniki badań empirycznych. W zakończeniu pracy zamieszczono syntetyczne wnioski odnoszące się do sformułowanych celów pracy oraz hipotezy głównej. Na końcu pracy, w aneksie, zamieszczono wzór kwestionariusza wywiadu wykorzystanego w badaniach empirycznych.

Książka "EBOOK Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane"
Katarzyna Rupik