EBOOK Network marketing. Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway - Beata Pawłowska

EBOOK Network marketing. Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway

4.00 Oceń książkę!

Autor: Beata Pawłowska

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788375256000
EAN: 169BC9E3EB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 232
Data wydania: 2011
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
24.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
„Dokonany solidny opis firmy Amway opiera się na prawidłowym założeniu Autorki tekstu, iż należy połączyć w udaną analityczną całość niektóre koncepcje zwane teoretycznymi z empirycznymi danymi. Stąd wybór takich problemów, jak motywacja działalności gospodarczej, struktury organizacyjne jako fundament działalności, osobowość przedsiębiorców, kultura organizacyjna, w tym wartości, normy, symbole i zachowania uczestników tejże sieci. (...) W tym niezwykle cennym poznawczo tekście warto podkreślić teoretyczne i empiryczne walory pracy oraz jednolitą narrację, to jest psycho-socjologiczne udane opowiadanie, które oprócz rzetelnego opisu zawiera także pomysły na światową monografię nie pozbawioną wielu krytycznych myśli uważnego badacza” Z recenzji prof. dr hab. Kazimierza Doktora

Książka "EBOOK Network marketing. Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway"
Beata Pawłowska