EBOOK Mediatyzacja polityki. Amerykańska kampania prezydencka 2008 - Łukasz Wojtkowski

EBOOK Mediatyzacja polityki. Amerykańska kampania prezydencka 2008

4.00 Oceń książkę!

Autor: Łukasz Wojtkowski

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
ISBN: 9788323128885
EAN: 3019A919EB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 248
Data wydania: 2012
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
38.69
książka
42.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Głównym tematem podejmowanym w książce jest proces mediatyzacji polityki podczas amerykańskiej kampanii prezydenckiej 2008 roku i właśnie z nim związana jest podstawowa hipoteza badawcza: media masowe w relacjach z polityką zdobywają pozycję centralną i od nich w większym stopniu zależy, jak te stosunki przebiegają. Chcąc rozbudować to założenie, można wskazać kilka hipotez pomocniczych, które pozwolą na uzyskanie pełnego obrazu mediatyzacji polityki. Po pierwsze, wpływ mediów masowych na system polityczny jest największy na poziomie struktur systemu, co znajduje później odzwierciedlenie w ich funkcjach. Po drugie, media wprowadzają własną logikę – medialną – w funkcjonowanie systemu politycznego, który – dążąc do medialnej obecności – działa według tych „wytycznych”. Po trzecie, media – posługując się określonymi stylami i tematami relacji – konstruują medialną rzeczywistość polityczną, z której społeczeństwo czerpie wiedzę na temat polityki.

Książka "EBOOK Mediatyzacja polityki. Amerykańska kampania prezydencka 2008"
Łukasz Wojtkowski