EBOOK Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu - Jan W. Wiktor

EBOOK Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jan W. Wiktor

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301193256
EAN: 3AC643FBEB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 376
Data wydania: 2013
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
73.75
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu – promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch odmiennych, jednak wzajemnie się uzupełniających środowiskach komunikacji: tradycyjnym i hipermedialnym. Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, jego narzędzi i aplikacji. Przedstawia zarazem interesujące przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych. Nowoczesny i oryginalny sposób ujęcia problematyki czynią z książki znaczące źródło wiedzy i inspiracji dla pracowników naukowych, studentów kierunków ekonomicznych, społecznych i humanistycznych, a także – w części – kierunków prowadzonych na uczelniach technicznych i przyrodniczych. Praca przydatna dla specjalistów marketingu przedsiębiorstw, instytucji publicznych, organizacji społecznych, agencji reklamowych w tworzeniu atrakcyjnych strategii komunikacji marketingowej, strategii których ramy w triadzie: modele–struktury–instrumenty, prezentuje właśnie ta książka.

Książka "EBOOK Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu"
Jan W. Wiktor