EBOOK Kompetencje trenerskie w pracy nauczyciela. Jak zmotywować ucznia do nauki - Lilianna Kupaj

EBOOK Kompetencje trenerskie w pracy nauczyciela. Jak zmotywować ucznia do nauki

4.00 Oceń książkę!

Autor: Lilianna Kupaj

Wydawnictwo: Wolters Kluwer SA
ISBN: 9788326483394
EAN: 10D0A11DEB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 216
Data wydania: 2015
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Kompetencje trenerskie w pracy nauczyciela. Jak zmotywować ucznia do nauki  
 
  W książce omówiono zagadnienie kompetencji trenerskich, dając nauczycielowi narzędzie do efektywnej pracy nad motywowaniem uczniów do przyjmowania i przetwarzania informacji.  
 
  Autorki dokładnie wskazują, jak stopniowo nabywać i doskonalić kompetencje trenerskie. Przedstawione innowacyjne rozwiązania są przygotowane do bezpośredniego wykorzystania w pracy z uczniami na różnych szczeblach edukacji.
Podziękowania  9
Wstęp  11
1. MOTYWACJA JAKO PROCES  13
1.1. Motywacja jako proces wewnętrzny i zewnętrzny  14
1.2. Motywacja jako proces myślowy  38
1.3. Zjawisko emergencji a motywacja do nauki  43
2. KOMPETENCJE TRENERSKIE NAUCZYCIELA  51
2.1. Neuroplastyczność mózgu  52
2.2. Podział kompetencji  55
3. KOMPETENCJA PIERWSZA: UMIEJĘTNOŚĆ AUTOPREZENTACJI, CZYLI PIERWSZE PIĘĆ MINUT WRAŻENIA, JAKIE WYWIERASZ NA INNYCH  59
4. KOMPETENCJA DRUGA: UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA RELACJI Z POJEDYNCZYM UCZNIEM I Z CAŁĄ KLASĄ  68
5. KOMPETENCJA TRZECIA: UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE - NIEOCENIANIE, ZAANGAŻOWANIE, AKTYWNE SŁUCHANIE I ZADAWANIE PYTAŃ  74
6. KOMPETENCJA CZWARTA: UMIEJĘTNOŚĆ ROZPOZNAWANIA "OPROGRAMOWANIA" UMYSŁU UCZNIA  84
7. KOMPETENCJA PIĄTA: UMIEJĘTNOŚĆ EFEKTYWNEGO PREZENTOWANIA MATERIAŁU, CZYLI JAK DOBRZE ZAPREZENTOWAĆ TO, CO CHCESZ  99
8. KOMPETENCJA SZÓSTA: UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA PROCESEM GRUPOWYM  105
9. KOMPETENCJA SIÓDMA: UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA STRESEM  129
10. KOMPETENCJA ÓSMA: UMIEJĘTNOŚĆ WYDOBYWANIA GŁOSU I POSŁUGIWANIA SIĘ NIM  139
11. KOMPETENCJA DZIEWIĄTA: UMIEJĘTNOŚĆ WYKORZYSTANIA I WDRAŻANIA NOWYCH TECHNOLOGII PODCZAS LEKCJI  145
12. MODEL PROWADZENIA LEKCJI 4MAT WEDŁUG BERNICE MCCARTHY  152
13. MOTYWUJĄCY SPOSÓB OCENIANIA  167
Zakończenie  209
Bibliografia  211

Książka "EBOOK Kompetencje trenerskie w pracy nauczyciela. Jak zmotywować ucznia do nauki"
Lilianna Kupaj