EBOOK Cyfrowa przestrzeń biznesowa. - Matt Mayewski

EBOOK Cyfrowa przestrzeń biznesowa.

4.00 Oceń książkę!

Autor: Matt Mayewski

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301166847
EAN: 2B439A86EB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 95
Data wydania: 2011
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
29.90
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Przyszłość internetowych serwisów biznesowych.
E-book prezentuje nową branżę serwisów internetowych tworzących tzw. cyfrową przestrzeń biznesową. Nowe technologie przeniknęły już do każdej dziedziny naszego życia, zmieniając nie tylko urządzenia, z których korzystamy w naszym otoczeniu, ale przede wszystkim naszą aktywność, m.in. w takich obszarach, jak: pozyskiwanie informacji i wiedzy, rozrywka, komunikacja czy współpraca. Dziś wystarczy być „podłączonym” do globalnej sieci przez jakiekolwiek urządzenie mobilne, np. laptop, smartphone, palmtop, tablet, żeby utrzymywać na bieżąco kontakt z innymi, niezależnie od strefy czasowej czy miejsca pobytu. Zmiany różnych form aktywności, pozbawione barier, są dostrzegalne na każdym kroku, na ulicy, w domu, w środkach masowego przekazu. Nie da się już zaprzeczyć, że świat wokół nas zmienia się z niewyobrażalną szybkością. Pozostaje jednak pytanie, czy podobne zmiany zachodzą również w biznesie. Czy nowy internetowy sposób komunikacji ma wpływ na przedsiębiorców?

Celem publikacji jest rozpoznanie możliwości i warunków rozwoju globalnej, cyfrowej przestrzeni biznesowej. Atutem książki jest przeanalizowanie serwisów, które są globalnymi liderami w swoich obszarach konkurencyjnych. Autor omawia takie serwisy, jak:
·biznesowe serwisy społecznościowe: LinkedIn, Viadeo, Xing i Facebook,
·business directory z elementami Web 2.0:  Spoke, Jigsaw,
·social technology platforms: Bantam Live, Central Desktop, Huddle.net, Jivesoftware,  Projectplace, Socialtext,
·marketplace: Alibaba.com, Elance, oDesk,
·enterprise on demand: 37Signals, Salesforce, Zoho.

Informacje zawarte w tej publikacji będą przydatne do korzystania z serwisów internetowych w bieżącym wykonywaniu zadań w firmie – wiele serwisów umożliwia np. bezpłatne korzystanie z CRM czy narzędzia do zarządzania projektami, co pozwoli na zaoszczędzenie pieniędzy w firmie. Dzięki niej poszerzysz swoją wiedzę o tym, co się dzieje w cyfrowym świecie biznesu, uzyskasz syntetyczną i analityczną informację o dostępie do poszczególnych aplikacji internetowych, a także poznasz prognozy dotyczące cyfrowego świata biznesu.

Matt Mayewski – marketingowiec, przedsiębiorca, analityk biznesowy, posiadający doświadczenie w branży telekomunikacyjnej, paliwowej, internetowej, doktorant w Katedrze Nauk o Przedsiębiorstwie SGH (przedsiębiorstwo przyszłości, konkurencyjność systemów kooperacyjnych w Internecie).

Książka "EBOOK Cyfrowa przestrzeń biznesowa."
Matt Mayewski