EBOOK Badania marketingowe. Rozdział 9 -

EBOOK Badania marketingowe. Rozdział 9

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301190118
EAN: 23233296EB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: ...
Data wydania: 2016
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
11.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
ROZDZIAŁ 9 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.

Książka "EBOOK Badania marketingowe. Rozdział 9"