E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie. eBook - Michał Łebkowski

E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie. eBook

4.00 Oceń książkę!

Autor: Michał Łebkowski

Wydawnictwo: ebookpoint
ISBN: 9788324644308
EAN: 9788324644308
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 240
Data wydania: 2011-12-16
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
33.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Lustereczko, powiedz przecie,
kto jest najwspanialszy w necie?




  • Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim

  • Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych

  • Interaktywne relacje z klientami

  • Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu

  • Narzędzia kreowania wizerunku w sieci



Jak Cię widzą (w sieci), tak Cię piszą



Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.



Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta. A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności -- ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.



Internet ma przyszłość!




  • Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi?

  • Narzędzia budowania image"u -- strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne.

  • Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku.

  • Grzechy główne działań internetowych.

  • Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej.

  • Case studies




Przeczytaj blog autora: O wizerunku w Internecie... i nie tylko

Książka "E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie. eBook"
Michał Łebkowski