E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - Artur Maciorowski

E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online

4.00 Oceń książkę!

Autor: Artur Maciorowski

Wydawnictwo: Edgard
ISBN: 9788377882665
EAN:
Format: 16,5 x 23,5
Oprawa: miękka
Stron: 206
Data wydania: 2013-07-22
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
31.99
książka
32.97zł
książka
33.91zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz grupę docelową, dobierzesz do jej potrzeb działania promocyjne oraz określisz ich wytyczne. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz zarówno popularne, jak i mniej powszechne techniki marketingu interaktywnego. Książka uwzględnia polskie realia i bierze pod uwagę możliwości budżetowe małych i średnich przedsiębiorstw. Zdobądź wiedzę praktyka e-biznesu i wypromuj swój produkt!

Działaj skutecznie! Reklamuj swoją firmę w sieci i pomnażaj zyski!

Dzięki lekturze poradnika:
  • dowiesz się, jak zbudować efektywny i funkcjonalny serwis WWW
  • zwiększysz liczbę klientów dzięki umiejętnemu wykorzystaniu Google AdWords, e-mail marketingu i social media
  • poznasz możliwości SEO, SEM i PPC oraz nauczysz się czerpać z nich korzyści
  • osiągniesz lepsze wyniki sprzedażowe dzięki performance marketingowi, marketingowi afiliacyjnemu czy wirusowemu
  • będziesz potrafił zmierzyć skuteczność działań promocyjnych online przy pomocy WebAnalytics czy benchmarkingu

    O autorze:
    Artur Maciorowski - konsultant, trener, publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu, właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode, redaktor prowadzący "Online Marketing Polska". Wykładowca m.in. w SGH i w SWPS. Realizował projekty dla takich firm, jak PKN Orlen, Bank BPH, PARP. Od 10 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego.

    Książka "E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online"
    Artur Maciorowski