E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym - Żurak-Owczarek Cecylia

E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym

4.00 Oceń książkę!

Autor: Żurak-Owczarek Cecylia

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788375258806
EAN: 9788375258806
Format: 240 x 165 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: 271
Data wydania: 2013
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
13.97
książka
32.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Zdanie ?nie ma biznesu bez e-biznesu? wypowiedziane przez Samuela Palmisano prezesa firmy IBM staje się obecnie wyzwaniem nie tylko dla przedsiębiorstw ale także dla regionów i krajów. Termin e-biznes stosowany jest współcześnie w kontekście strategii zarządzania przedsiębiorstwem w celu zwiększania jego konkurencyjności oraz określenia przedsiębiorstwa, które funkcjonuje głównie w Internecie, minimalizując jednocześnie swoją ?fizyczną? obecność na rynku i tradycyjną obsługę klienta.

Przesłaniem książki jest przedstawienie e-biznesu i jego infrastruktury jako platformy komunikacji i współpracy zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz przedsiębiorstwa oraz zaprezentowanie zagadnień związanych z metodami pomiaru nowoczesności i gotowości e-biznesowej gospodarki, a ponadto dokonanie analizy porównawczej rozwoju e-biznesu w przedsiębiorstwach wybranych krajów.

Od Autorki

Książka "E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym"
Żurak-Owczarek Cecylia