Dziennikarstwo i Media 2. Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations. - Igor Borkowski; Karina Stasiuk-Krajewska

Dziennikarstwo i Media 2. Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations.

4.00 Oceń książkę!

Autor: Igor Borkowski; Karina Stasiuk-Krajewska

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
ISBN: 9788322932469
EAN:
Format: 170 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 228
Data wydania: 2012-02-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
28.00
książka
30.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Wizerunek jako kluczowe narzędzie budowania relacji publicznych w komunikowaniu profesjonalnym jest znane i używane od lat. W książce pojawiają się nowatorskie ujęcia tego, czym jest wizerunek (stylem życia), jak jest wykorzystywany (do promocji pisarza w sieci), przez kogo (zakony i instytucje religijne), jak się go bada (metodologia bricolage). Autorzy zajmują się specyficznymi obszarami wykorzystania wizerunku do budowania opinii, przekonań i wartościowań (krąg "Naszego Dziennika", przemysł funeralny, protestanccy fani gier komputerowych i Świadkowie Jehowy). Zbiór tekstów dotyczących wizerunku uzupełniają cztery teksty - dwa autorstwa badaczy polskich, dwa hiszpańskich - koncentrujące się na postaci i twórczości Ryszarda Kapuścińskiego.

Książka "Dziennikarstwo i Media 2. Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations."
Igor Borkowski; Karina Stasiuk-Krajewska