DREAM MANAGER CZYLI ZARZĄDZANIE OCZEKIWANIAMI PRACOWNIKÓW BR - Matthew Kelly

DREAM MANAGER CZYLI ZARZĄDZANIE OCZEKIWANIAMI PRACOWNIKÓW BR

4.00 Oceń książkę!

Autor: Matthew Kelly

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788361040668
EAN: 9788361040668
Format: 220 x 140 x 0
Oprawa: broszurowa
Stron: 168
Data wydania: 2008
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
24.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Łatwo ulec przekonaniu, że marzenia pracowników nie są istotne z punktu widzenia interesów firmy. Twierdzenie takie jest jednak prawdziwe jedynie wówczas, gdy sami pracownicy nie są istotni dla prowadzonej działalności, a przecież fakt, że ich zatrudniliśmy, świadczy o czymś zgoła przeciwnym.Fikcyjne przedsiębiorstwo opisane w tej książce boryka się z prawdziwymi problemami: dużą rotacją oraz niskim morale zatrudnionych ludzi. Jego menedżerowie postanawiają więc znaleźć odpowiedź na pytanie: co naprawdę motywuje pracowników? Odkrywają, że motorem działania może być perspektywa spełnienia marzeń, a nie obietnica podwyżki czy awansu zawodowego. Stwierdzają także, że w zależności od szczebla organizacji pracownicy potrzebują różnych form pomocy i zachęty – brak satysfakcji z życia i kariery zawodowej powoduje, że nasze marzenia na zawsze pozostają tylko marzeniami.Zdając sobie sprawę, że rozwój firmy jest bezpośrednio zależny od rozwoju jej pracowników, Matthew Kelly przeprowadza dogłębną analizę związku między naszą pogonią za marzeniami a wysiłkiem wkładanym w wykonywaną pracę. Kelly zdaje sobie sprawę z rosnącego problemu braku zaangażowania wśród pracowników i próbuje mu zaradzić, prezentując nową formę zarządzania, w której osobiste dążenia zatrudnionych ludzi są stawiane na równi z celami strategicznymi przedsiębiorstwa. Metoda ta wyzwala ducha pracy zespołowej i zwiększa efektywność całego personelu. Sama świadomość istnienia tej zależności na zawsze zmieni twój stosunek do pracowników oraz sposób, w jaki nimi zarządzasz. W tym właśnie tkwi potęga zarządzania marzeniami. A o czym sam marzysz?

Książka "DREAM MANAGER CZYLI ZARZĄDZANIE OCZEKIWANIAMI PRACOWNIKÓW BR"
Matthew Kelly