Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski - Kozierkiewicz Roman

Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski

4.00 Oceń książkę!

Autor: Kozierkiewicz Roman

Wydawnictwo: C.H. Beck
ISBN: 9788374834889
EAN: 9788374834889
Format: 202 x 130 x 36
Oprawa: Twarda
Stron: 428
Data wydania: 2007
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
95.50
książka
99.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Słownik zawiera ponad 20 000 haseł obejmujących m.in. planowanie i realizację koncepcji marketingowych, ustalanie cen, promocję, dystrybucję idei, towarów i usług, kanały komunikowania się i zachowanie konsumentów oraz ogólne terminy biznesowe. Niniejszy słownik jest niezbędny zarówno dla właścicieli małych firm, jak i menadżerów dużych korporacji, dyrektorów ds. sprzedaży, fachowców od marketingu i produkcji, studentów na kierunkach biznesowych.

Książka "Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski"
Kozierkiewicz Roman