Czym jest marketing? - Alvin J. Silk

Czym jest marketing?

4.00 Oceń książkę!

Autor: Alvin J. Silk

Wydawnictwo: Rebis
ISBN: 9788375100631
EAN:
Format: ...
Oprawa: Twarda
Stron: ...
Data wydania: 2008-10-28
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
25.99
książka
36.50zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej autorami są osoby wykładające na tej uczelni. Podręcznik ten podpowiada, jak rozwijać i wdrażać skuteczne strategie marketingowe, a wśród szczegółowo omawianych zagadnień znalazły się między innymi:
zachowania konsumentaopracowywanie nowych produktów i usług
rozszerzanie linii produktów
wycena i wartość marki
kanały i sieci dystrybucji
strategia ustalania cen zapewniająca rentowność
zarządzanie relacjami z klientem i kwestia prywatności klienta

Szczególną wartość stanowią też przykłady podstawowych obliczeń matematycznych niezbędnych przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Zawarte w książce informacje pozwolą zrozumieć i zinterpretować działalność handlową i konkurencję z marketingowego punktu widzenia.

Książka "Czym jest marketing?"
Alvin J. Silk