Cyberkultura - Zawojski Piotr

Cyberkultura

4.00 Oceń książkę!

Autor: Zawojski Piotr

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375610826
EAN: 9788375610826
Format: 208 x 146 x 18
Oprawa: Miękka
Stron: 325
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
41.00
książka
49.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka Piotra Zawojskiego to znacząca i ważna pozycja w dorobku polskiego medioznawstwa i kulturoznawstwa. zaliczana będzie do kanonu polskich prac z zakresu badań nad cyberkulturą i kulturą wizualną. Autor od wielu lat podejmujE tę tematykę w licznych artykułach, jednak książka ta w sposób o wiele szerszy prezentuje czytelnikom kluczowe kwestie cyberkultury na szerokim tle współczesnych sporów metodologicznych dotyczących konstruowania i definiowania podstawowych kategorii współczesnej kultury audiowizualnej. Zasadnicza teza Autora jest klarowna i została zasygnalizowana w tytule: przemian współczesnej kultury wizualnej nie można zrozumieć bez rozpatrzenia splotu skomplikowanych zależności, jakie istnieją między sferami technologii, nauki i sztuki. Pozycja ta z pewnością spotka się z odzewem nie tylko w środowisku akademickim, ale również wśród szerokiego grona czytelników zainteresowanych problematyką współczesnej kultury audiowizualnej, na pewno będzie również pełnić rolę podręcznika akademickiego na studiach kulturoznawczych, medioznawczych i w uczelniach artystycznych

Książka "Cyberkultura"
Zawojski Piotr