Crowdsourcing internetowy - Kowalska Małgorzata

Crowdsourcing internetowy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Kowalska Małgorzata

Wydawnictwo: SBP
ISBN: 9788364203602
EAN: 9788364203602
Format: 240 x 165 x 20
Oprawa: Miękka
Stron: 368
Data wydania: 2015
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
56.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Crowdsourcing internetowy - pozytywny wymiar partycypacji społecznej. Konteksty - istota - uwarunkowania to książka dla tych, których interesują społeczności online (kreatywny tłum) i drzemiący w nich kapitał intelektualny i wielka sprawcza siła; dla tych, którzy chcą znaleźć przykłady pozytywnego wykorzystania działania tłumu, wirtualnych społeczności, partnerskiej produkcji, zbiorowej inteligencji, mądrości tłumu, otwartej innowacji, inteligencji współpracy; dla tych, którzy chcą lepiej poznać wymiary współczesnej wikinomii poprzez crowdsourcing właśnie oraz crowdfunding, outsourcing, crowdsourcing, którzy w sieci Web. 2.0 chcą być prosumentami informacji lub pracować z nimi na rzecz rozwoju społeczeństw informacji i wiedzy. Jest to godna polecenia lektura tak dla teoretyków, jak i praktyków różnych instytucji kultury (w tym bibliotek), oraz dla psychologów, socjologów, ludzi biznesu i innych, których interesuje wykorzystanie wielkiego kapitału intelektualnego drzemiącego w tłumie.
Z recenzji dr hab. Katarzyny Materskiej, prof. UKSW

Książka "Crowdsourcing internetowy"
Kowalska Małgorzata