Crowdfunding - Bartosz Filip Malinowski, Marcin Giełzak

Crowdfunding

4.00 Oceń książkę!

Autor: Bartosz Filip Malinowski, Marcin Giełzak

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328303416
EAN: 9788328303416
Format: 210 x 140 x 14
Oprawa: Miękka
Stron: 280
Data wydania: 2015
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
32.97
książka
39.90zł
książka
29.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
WE the CROWD
Czym jest crowdfunding? Na to pytanie prościej jest odpowiedzieć przez zaprzeczenie. Crowdfunding nie jest: finansowaniem społecznościowym, piramidą finansową ani bezzwrotną pożyczką uzyskaną od wielu osób. Jest za to demokratyczną i cyfrową metodą finansowania projektów, w ramach której dowolna osoba głosuje swoimi pieniędzmi na jakiś pomysł w zamian za konkretną korzyść. Jest także demokratyczną formą marketingu, łączącą zaufanie i dialog z gospodarką doświadczeń i mechanizmami społecznościowymi. Innymi słowy, crowdfunding to taka forma kapitalizmu, w której o realizacji danego pomysłu decyduje Tłum.

Crowdfunding w Polsce rośnie w siłę w miarę rozwoju inwencji i zaradności cyfrowego Tłumu. Coraz więcej artystów, startupów, a nawet organizacji charytatywnych zwraca się bezpośrednio do swoich społeczności w celu pozyskania funduszy na realizację kapitalnych, potrzebnych projektów. To jednak wciąż za mało! Autorzy tej książki zebrali i usystematyzowali wiedzę, którą dzielą się za pośrednictwem poświęconego crowdfundingowi bloga www.wethecrowd.pl. Dziś oddają w Twoje ręce nie tylko bazę teoretyczną, ale przede wszystkim zestaw narzędzi pozwalających przekonać się, co o Twoich pomysłach sądzi Tłum, który może zadecydować o przyszłości Twoich projektów.

UWAGA - wydanie tej książki zostało częściowo sfinansowane w ramach crowdfundingu!

Książka "Crowdfunding"
Bartosz Filip Malinowski, Marcin Giełzak