CONTENT Elementarna cząstka marketingu - Lieb Rebecca, Szymanski Jaimy

CONTENT Elementarna cząstka marketingu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Lieb Rebecca, Szymanski Jaimy

Wydawnictwo: Znak
ISBN: 9788324054527
EAN: 9788324054527
Format: 242 x 169 x 15
Oprawa: Twarda
Stron: ...
Data wydania: 2018
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
43.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.
Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.
Content - elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.

Książka "CONTENT Elementarna cząstka marketingu"
Lieb Rebecca, Szymanski Jaimy