CHAOS ZARZĄDZANIE I MARKETING W ERZE TURBULENCJI - Philip Kotler, John A. Caslione

CHAOS ZARZĄDZANIE I MARKETING W ERZE TURBULENCJI

4.00 Oceń książkę!

Autor: Philip Kotler, John A. Caslione

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 97883774646322
EAN: 9788377464632
Format: 230 x 150 x 12
Oprawa: broszurowa
Stron: 208
Data wydania: 2013
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
38.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Praktyczna, interesująca i aktualna książka Chaos stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknionych zawirowań.Żyjemy w erze turbulencji ? to już wiemy, ale jak się przyzwyczaić do tych ciągłych zmian i wstrząsów?Znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiają intrygującą choć niepokojącą tezę, że burzliwe czasy nie są żadną aberracją, lecz stanowią nowe oblicze normalności. Obecna zapaść gospodarcza należy do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia całemu światu dają ogromne szanse, ale także stwarzają gigantyczne ryzyko. Ten świat rozciera na miazgę nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, które potrafiły przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować.?Przerażenie budzi uświadomienie sobie, że gdy następuje chaos, nie mamy nawet listka figowego, za którym moglibyśmy się schować ? chyba że potrafimy chaos przewidzieć i odpowiednio zareagować, aby bezpiecznie przeprowadzić przezeń naszą firmę, nasz oddział, region lub departament?.? fragment książki

Książka "CHAOS ZARZĄDZANIE I MARKETING W ERZE TURBULENCJI"
Philip Kotler, John A. Caslione