Budowa wartości klienta. Teoria i praktyka -

Budowa wartości klienta. Teoria i praktyka

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375611557
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: twarda
Stron: 500
Data wydania: 2013-01-02
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
79.90
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Zarządzanie wartością klienta znajduje coraz większe uznanie zarówno wśród badaczy, jak i praktyków marketingu i zarządzania. Koncepcja ta nabiera szczególnego znaczenia w warunkach narastania bariery popytu. Podejście to zyskuje od kilku lat uznanie również w Polsce i jest coraz szerzej stosowane w praktyce.

Złożoność zagadnienia i wielość wątków ujętych w książce wymagała licznego i zróżnicowanego zespołu autorów. Publikacja powstała w wyniku badań w Zakładzie Wartości Klienta SGH (Instytut Zarządzania Wartością), a także pracowników naukowych  z innych ośrodków akademickich w Polsce. Istotną rolę odegrali również autorzy będący praktykami biznesu, opisując znane im przykłady firm stosujących zarządzanie wartością klienta.

Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców, w tym do:

? menedżerów i specjalistów z różnych branż, zajmujących się zarówno relacjami z klientami, jak i innymi obszarami w przedsiębiorstwie (zarządzanie strategiczne, finanse, rachunkowość, IT);

? osób odpowiedzialnych za budowę wartości przedsiębiorstwa, w szczególności członków zarządu i rad nadzorczych, inwestorów, doradców;

? słuchaczy studiów podyplomowych oraz uczestników szkoleń z zakresu zarządzania wartością klienta, marketingu, zarządzania, finansów;

? studentów, doktorantów i kadry akademickiej zajmujących się zarządzaniem, ekonomią oraz innymi dyscyplinami.

Książka "Budowa wartości klienta. Teoria i praktyka"