BLASK ZŁOTA - JADWIGA COURTHS-MAHLER

BLASK ZŁOTA

4.00 Oceń książkę!

Autor: JADWIGA COURTHS-MAHLER

Wydawnictwo: Książnica
ISBN: 9788325000271
EAN: 9788325000271
Format: 165 x 105 x 0
Oprawa: broszurowa
Stron: 216
Data wydania: 2007
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
8.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Marketing na rynku nieruchomości po raz pierwszy kompleksowo ujmuje problemy zastosowań marketingu w nowym obszarze - na rynku nieruchomości. Barierę upowszechnienia się marketingu w praktyce funkcjonowania podmiotów na rynku nieruchomości stanowi trudność przełożenia instrumentarium stosowanego przez firmy na innych rynkach na działania użyteczne na rynku nieruchomości. Trudność ta wynika ze specyfiki tego rynku. Oferowane na rynku nieruchomości produkty są różnorodne i niepowtarzalne, transakcje zawiera się rzadko i mają one zazwyczaj znaczny wymiar finansowy. Rynek nieruchomości stanowi coraz ważniejszą gałąź gospodarki, angażuje szeroką grupę specjalistów, efektywnie adaptuje nowe technologie. Analiza krytyczna zastosowania koncepcji marketingu-mix dla wybranych segmentów rynku nieruchomości została w niniejszej książce przeprowadzona w kontekście omówionej specyfiki oraz na podstawie interdyscyplinarnej wiedzy z dziedziny architektury, budownictwa, planowania przestrzennego i estetyki, bez których problematyka gospodarowania nieruchomościami jest trudna do zrozumienia.

Książka "BLASK ZŁOTA"
JADWIGA COURTHS-MAHLER