Biznes Horyzonty. Trzy reguły. Jak się myśli w wybitnych organizacjach - Michael E. Raynor; Mumtaz Ahmed

Biznes Horyzonty. Trzy reguły. Jak się myśli w wybitnych organizacjach

4.00 Oceń książkę!

Autor: Michael E. Raynor; Mumtaz Ahmed

Wydawnictwo: Kurhaus Publishing
ISBN: 9788363993146
EAN:
Format: 140 x 204
Oprawa: twarda
Stron: 288
Data wydania: 2015-09-20
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
35.99
książka
45.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Jak stworzyć firmę na mocnych fundamentach i prowadzić ją od sukcesu do sukcesu? To pytanie zadaje sobie każdy menedżer, a jeszcze więcej osoacute;b - doradcoacute;w, ekspertoacute;w, analitykoacute;w - każdego dnia dostarcza na nie odpowiedzi. I to całkiem roacute;żnych. Większość wskazoacute;wek i złotych rad jednak nie działa, bo rzadko kiedy w swym sposobie myślenia o przyczynach sukcesu wielkich organizacji, teoretycy zarządzania uwzględniają element przypadku.

Michael E. Raynor i Mumtaz Ahmed zamiast wroacute;żyć z fusoacute;w, wybrali ilościowe podejście do tematu. Przyjrzeli się uważnie badaniom prowadzonym przez 40 lat na 25 tysiącach przedsiębiorstw notowanych na amerykańskich giełdach. Ustalili, że to, co łączy firmy odnotowujące świetne wyniki, to sposoacute;b działania, ktoacute;ry opiera się na trzech regułach. Po pierwsze: jakość ważniejsza niż niska cena. Po drugie: przychody ważniejsze niż koszty. Po trzecie: nie ma innych reguł.

Autorzy: Michael E. Raynor oraz Mumtaz Ahmed są specjalistami od zarządzania i budowania strategii. Od lat związani są z firmą doradczą Deloitte.

Książka "Biznes Horyzonty. Trzy reguły. Jak się myśli w wybitnych organizacjach"
Michael E. Raynor; Mumtaz Ahmed