Bez osobowości. Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują - Rohit Bhargava

Bez osobowości. Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują

4.00 Oceń książkę!

Autor: Rohit Bhargava

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326433788
EAN:
Format: 148 x 210
Oprawa: miękka
Stron: 332
Data wydania: 2014-07-03
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
63.99
książka
77.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Bez osobowości to unikatowy zbiór narzędzi, technik i wskazówek, które pomagają efektywnie przejść od teorii do działania, a także zestaw list kontrolnych, ankiet i innych cennych źródeł do wykorzystania w codziennej praktyce biznesowej.

W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach - począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, czy ING - wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.

Dzięki tej publikacji dowiesz się, jak:

- rozpoznać mit, w który ślepo wierzy większość sprzedawców, i jak z nim skończyć,
- odkryć osobowość swojej firmy i swojego produktu oraz opracować skuteczną strategię komunikacji,
- stworzyć "marketingową historię" firmy, stosując techniki wypracowane przez najlepszych hollywoodzkich scenarzystów,
- wykorzystać wpływ "przypadkowych rzeczników",
- pokonać przeszkody ze strony szefów, współpracowników, inwestorów i prawników, bez ryzyka utraty pracy czy wypalenia zawodowego.

Książka "Bez osobowości. Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują"
Rohit Bhargava