Badania w public relations. Wprowadzenie - Anna Miotk

Badania w public relations. Wprowadzenie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Anna Miotk

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376416144
EAN:
Format: 160 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 230
Data wydania: 2012-11-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
43.99
książka
53.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka to pierwsza na polskim rynku pozycja, która w sposób przekrojowy, a przy tym przystępny, prezentuje najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem badań w public relations. Podczas gdy w tej młodej jeszcze w Polsce branży większość praktyków PR bazuje na wyliczaniu ekwiwalentu reklamowego , aby udowodnić swoją skuteczność okazuje się, że istnieje wiele innych sposobów na to, aby mierzenie efektów w public relations przestało być Świętym Graalem , a stało się wymierną codziennością.

Książka "Badania w public relations. Wprowadzenie"
Anna Miotk