Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom - Meryl Weinsaft Cooper; Jessica Kleiman

Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom

4.00 Oceń książkę!

Autor: Meryl Weinsaft Cooper; Jessica Kleiman

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324633784
EAN:
Format: 140 x 208
Oprawa: miękka
Stron: 224
Data wydania: 2012-01-17
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
34.49
książka
34.00zł
książka
39.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Wewnętrzny dział public relations: Zadbaj o swoją reputację. Stań się niezastąpiony. Wypromuj siebie. Żadna orkiestra dęta nie zagra na Twoją nutę, więc tylko od Ciebie zależy, czy narobisz wrzawy w miejscu pracy. Jessica i Meryl przedstawiają konkretne sposoby na to, jak się zareklamować, jak wykorzystać swój czar i jak zalśnić niczym najjaśniejsza gwiazda. Tory Johnson, dyrektor generalna Women for Hire oraz współautorka programu Good Morning America Wizerunek wart jest więcej niż tysiąc słów Carlos Ruíz Zafón, Cień wiatru Budowanie upragnionego wizerunku, sprawne komunikowanie się z otoczeniem, zdobywanie szacunku i sympatii, gładkie radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych - tym wszystkim zajmują się na co dzień specjaliści do spraw public relations. Zarządzają reputacją. Produktu, firmy, projektu? Tak, to też. Ale najważniejszym klientem jesteś właśnie Ty! Ty stanowisz swoją osobistą, wyjątkową markę. Niepowtarzalną, choć zmuszoną stawić czoło konkurencji. Wchodzisz na rynek pracy albo całkowicie zmieniasz zawód? Usiłujesz zapewnić sobie awans albo pozyskać nowego klienta? A może pragniesz rozwijać własną firmę? Bez względu na swoje cele, korzystanie z podstawowych zasad public relations pomoże Ci stworzyć indywidualną markę, poszerzyć sieć kontaktów, ustawić się w pozycji eksperta, a ostatecznie odnieść sukces. W dzisiejszym świecie, w którym wizerunek to rzecz nadrzędna, jeszcze bardziej liczy się to, żeby w miejscu pracy stać się własnym PR-owcem, orędownikiem i poplecznikiem. Promowanie tego, co w Tobie wyjątkowe, nigdy wcześniej nie było aż tak istotne! Zadbaj o płynną komunikację, zarówno interpersonalną, jak i internetową. Bądź nieustraszony. Jeśli nie spytasz, nigdy niczego się nie dowiesz. Bądź proaktywny i naucz się reagować. Graj zespołowo. PR, podobnie jak inne branże, polega na współpracy. Zwracaj uwagę na to, co się dzieje wokół Ciebie, i czerp z tego wiedzę i inspirację. Bądź specjalistą. Odrób swoje zadanie domowe, ale ufaj również swojemu instynktowi. Znajdź równowagę pomiędzy kreatywnością i strategią. Upadaj do przodu. Ucz się na błędach i nie biczuj się, kiedy je popełniasz. Kochaj to, co robisz, i miej do tego przekonanie. Próbuj wszystkiego i bądź otwarty na nowe odkrycia i sposoby działania. Jessica Kleiman i Meryl Weinsaft Cooper mają w sumie ponad trzydziestoletnie doświadczenie w branży public relations - pracowały zarówno w dużych korporacjach, jak i dla agencji PR. Jessica Kleiman jest obecnie wiceprezesem do spraw public relations w Hearst Magazines, jednym z największych na świecie wydawców miesięczników. Meryl Weinsaft Cooper pracuje na stanowisku dyrektora naczelnego działu Home Lifestyle w DeVries Public Relations.

Książka "Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom"
Meryl Weinsaft Cooper; Jessica Kleiman