Aplikacje 3D. Przewodnik po HTML5, WebGL i CSS3 - Tony Parisi

Aplikacje 3D. Przewodnik po HTML5, WebGL i CSS3

4.00 Oceń książkę!

Autor: Tony Parisi

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324696680
EAN: 9788324696680
Format: 240 x 170 x 18
Oprawa: Miękka
Stron: 344
Data wydania: 2015
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
58.47
książka
59.00zł
książka
51.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Twój przewodnik po grafice 3D w HTML!

Do niedawna wywietlanie zaawansowanej grafiki 3D w przeglądarce internetowej wymagało zainstalowania dodatkowych wtyczek oraz poznawania nowych narzędzi. Dzięki HTML5 i WebGL te czasy powoli odchodzą w niepamięć! Teraz możesz wykorzystać niesamowite możliwoci tego duetu, by zaskoczyć użytkowników atrakcyjnymi efektami 3D!

Ta wyjątkowa książka została w całoci powięcona włanie zagadnieniom związanym z grafiką 3D w przeglądarce internetowej. Sięgnij po nią i przekonaj się, jak wykorzystać API WebGL do renderowania trójwymiarowej grafiki w czasie rzeczywistym. W kolejnych rozdziałach poznasz bibliotekę języka JavaScript Three.js, która w znaczący sposób ułatwia życie programisty. Informacje zawarte w dalszych rozdziałach pozwolą Ci skorzystać z zaawansowanych efektów w CSS3 i tworzyć animacje trójwymiarowe. Zaznajomisz się też z detalami tworzenia aplikacji dla urządzeń mobilnych. Twoją uwagę z pewnocią przykuje przegląd narzędzi do tworzenia trójwymiarowych modeli i animacji zarówno tych klasycznych, jak i tych online. Książka ta jest doskonałą lekturą dla wszystkich deweloperów chcących wzbogacić swój warsztat o elementy grafiki 3D.

Dzięki tej książce:

  zapoznasz się z podstawami teorii dla grafiki 3D

  poznasz API WebGL

  wykorzystasz bibliotekę Three.js w codziennej pracy

  odkryjesz narzędzia przydatne w codziennej pracy

  jeszcze bardziej uatrakcyjnisz Twoją stronę

Poznaj potencjał HTML5 w zakresie grafiki 3D!

Książka "Aplikacje 3D. Przewodnik po HTML5, WebGL i CSS3"
Tony Parisi