Biologia, ekologia Biznes, nauki ekonomiczne Chemia, biochemia Elektronika Encyklopedie, słowniki Filologie, językoznawstwo Fizyka, astronomia Geografia, geologia, turystyka Historia filozofii Historia, archeologia Humanistyczne Informatyka, internet Literaturoznawstwo Matematyka, statystyka Nauki teologiczne Pedagogika Politologia, socjologia Prawo, administracja Psychologia Technika, nauki techniczne Wojsko, militaria, broń Zdrowie, medycyna, opieka
Podręczniki Podróże, mapy, przewodniki Poradniki i albumy Pozostałe Thrillery, sensacyjne, kryminałyHarvard Business School skupia swoją uwagę na poszukiwaniu, kształtowaniu, współtworzeniu i publikowaniu w różnej formie tych idei i innowacji w zarządzaniu, które będą miały zasadniczy wpływ na środowisko biznesowe w ciągu najbliższej dekady. Będąc częścią Harvard University udostępnia najnowszą wiedzę o zarządzaniu -- gwarancją są najwybitniejsi autorzy i profesorowie Harvard Business School oraz znani praktycy biznesu.
"Antologie Harvard Business Review" to zbiory najciekawszych artykułów pogrupowanych według wybranych zagadnień biznesowych, opublikowane w Harvard Business Review -- najbardziej prestiżowym magazynie menedżerskim na świecie. Poznaj najważniejsze i przełomowe publikacje magazynu, z których duża część nie była jeszcze publikowana w polskiej wersji językowej Harvard Business Review.
"Antologie Harvard Business Review" to 16 publikacji poruszających najważniejsze dla menedżera zagadnienia. Każda z książek koncentruje się na wybranej dziedzinie biznesu. Dotyczą one różnego rodzaju przedsiębiorstw, sektorów, dziedzin zarządzania. Skupiają się na najważniejszych dla menedżera zagadnieniach, takich jak: podejmowanie decyzji, komunikacja, przywództwo, zarządzanie marką, strategia, marketing, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów...
.
Książka "Antologie Harvard Business Review"
Howard J. Langer