Antologie Harvard Business Review - Howard J. Langer

Antologie Harvard Business Review

4.00 Oceń książkę!

Autor: Howard J. Langer

Wydawnictwo: onepress
ISBN: 8311111111
EAN: 9788311111110
Format: 210 x 148 x 0
Oprawa: twarda
Stron: 392
Data wydania: 2005-09-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
26.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Zamów roczną subskrypcję antologii Harvard Business Review.
Co miesiąc w Twoje ręce trafi kolejna publikacja z serii.

Harvard Business School skupia swoją uwagę na poszukiwaniu, kształtowaniu, współtworzeniu i publikowaniu w różnej formie tych idei i innowacji w zarządzaniu, które będą miały zasadniczy wpływ na środowisko biznesowe w ciągu najbliższej dekady. Będąc częścią Harvard University udostępnia najnowszą wiedzę o zarządzaniu -- gwarancją są najwybitniejsi autorzy i profesorowie Harvard Business School oraz znani praktycy biznesu.

16 publikacji poruszających najważniejsze dla menedżera zagadnienia

"Antologie Harvard Business Review" to zbiory najciekawszych artykułów pogrupowanych według wybranych zagadnień biznesowych, opublikowane w Harvard Business Review -- najbardziej prestiżowym magazynie menedżerskim na świecie. Poznaj najważniejsze i przełomowe publikacje magazynu, z których duża część nie była jeszcze publikowana w polskiej wersji językowej Harvard Business Review.

  • przełomowe idee i nowoczesne koncepcje zarządzania;
  • przykłady z życia czołowych światowych firm, wyzwania i problemy, przed którymi stają;
  • najlepsze strategie oraz techniki zarządzania przedsiębiorstwami różnej wielkości i z różnych branż;
  • najnowsze koncepcje wybitnych ekonomistów i instytucji badawczych oraz ich praktyczne zastosowanie w świecie biznesu;
  • doświadczenia menedżerów, konsultantów i ekspertów oraz wypływające z nich wnioski dla praktyków biznesu.

"Antologie Harvard Business Review" to 16 publikacji poruszających najważniejsze dla menedżera zagadnienia. Każda z książek koncentruje się na wybranej dziedzinie biznesu. Dotyczą one różnego rodzaju przedsiębiorstw, sektorów, dziedzin zarządzania. Skupiają się na najważniejszych dla menedżera zagadnieniach, takich jak: podejmowanie decyzji, komunikacja, przywództwo, zarządzanie marką, strategia, marketing, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów...

.

Książka "Antologie Harvard Business Review"
Howard J. Langer