Angielski w marketingu, promocji i reklamie - Dietrich Malwina, Fandrejewska Alicja

Angielski w marketingu, promocji i reklamie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Dietrich Malwina, Fandrejewska Alicja

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375619904
EAN: 9788375619904
Format: 235 x 165 x 15
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Stron: ...
Data wydania: 2019
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu zawodowym.
Przeznaczona jest zarówno dla osób już aktywnych na ranku pracy w marketingu, promocji i reklamy, jak i dla studentów uczelni biznesowych. Koncentruje się na rozwijaniu umiejętności pisania tekstów i dokumentów branżowych: notatek służbowych, korespondencji, sprawozdań oraz innych umiejętności językowych: rozumienia tekstu czytanego i słuchanego, formułowania wypowiedzi ustnych. Zawiera ćwiczenia gramatyczno-leksykalne z naciskiem na nauczanie terminologii specjalistycznej z dziedziny: marketingu, promocji i reklamy, a w szczególności ćwiczenia doskonalące umiejętności niezbędne do analizy case studies, wprowadzania produktu na rynek, badania rynku, analizy SWOT oraz brainstorming sessions.
Książka jest napisana w American English ze względu na popularność tej odmiany języka angielskiego w marketingu. Załączone do książki gratisowe nagranie mp3 wykonał native speaker z wymową American English. Poziom językowy B1-B2. Autorki uczą Biznes English na Akademii Leona Koźmińskiego.

Książka "Angielski w marketingu, promocji i reklamie"
Dietrich Malwina, Fandrejewska Alicja