Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw - Ślusarczyk Stanisław

Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw

4.00 Oceń książkę!

Autor: Ślusarczyk Stanisław

Wydawnictwo: POLTEXT
ISBN: 9788375610307
EAN: 9788375610307
Format: 230 x 160 x 11
Oprawa: Miękka
Stron: 208
Data wydania: 2009
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
33.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich firmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich. Przedstawia metody i narzędzia wdrażania innowacyjnego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem wymiaru strategicznego i operacyjnego oraz wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań skuteczności podejmowanych działań. Na zakończenie omówione są wyniki badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka zawiera również wiele przykładów z praktyki firm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki stosowaniu nowoczesnego marketingu.

Książka "Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw"
Ślusarczyk Stanisław