7 zaginionych tajemnic sukcesu - Vitale Joe

7 zaginionych tajemnic sukcesu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Vitale Joe

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324619689
EAN: 9788324619689
Format: 210 x 140 x 14
Oprawa: Miękka
Stron: 216
Data wydania: 2009
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
28.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Kochaj klienta swego, jak siebie samego:

  inspirująca opowieść o życiu zagubionego w historii geniusza
  doskonały przewodnik po dobrej reklamie, dobrej promocji i dobrym marketingu
  siedem zasad, które odmienią Twoje metody pracy i sposób życia

  Barton był mesjaszem biznesu, który pomógł Ameryce otrząsnąć się po Wielkim Kryzysie. Teraz może pomóc nam wszystkim przetrwać obecną recesję
  Scott Hammaker, dyrektor zarządzający Nashville Party Connection

  Kiedy czasami zdam sobie sprawę z olbrzymich konsekwencji całkiem małych rzeczy... nie mogę odeprzeć myśli... że małych rzeczy nie ma
  Bruce Barton

W latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia Bruce Barton cieszył się statusem gwiazdy rozpoznawalnej w całej Ameryce -- jako odnoszący niezwykłe sukcesy człowiek reklamy, który zrewolucjonizował swoją branżę. Stworzył jedne z najbardziej pamiętnych i długowiecznych sloganów oraz kampanii reklamowych w historii. Rozumiał, co warunkuje sukces w biznesie oraz reklamie, i dzielił się tą wiedzą w bestsellerowych książkach, dzięki którym jego imię znalazło się na ustach wszystkich.

Bruce Barton był w swoich czasach tak popularny, że w 1938 roku jakiś zazdrośnik napisał: "Niemal codziennie pojawia się historia o człowieku nazwiskiem Barton. Barton mówi, Barton proponuje, Barton podaje dłoń, Barton się śmieje, Barton się krzywi. Wszędzie tylko Barton, Barton, Barton". W epoce informacji, przeładowanej nowymi pomysłami, nowymi faktami, nowymi doniesieniami, nowymi badaniami, nowymi książkami, nowymi wiadomościami, nie jesteśmy żadną miarą w stanie zapamiętać wiadomości z dnia poprzedniego. Umyka nam wiedza pracowicie gromadzona przez pokolenia poprzedników. Kiedy zapominamy o sprawdzonych sposobach, jesteśmy zmuszeni dochodzić do nich ponownie metodą prób i błędów (zazwyczaj przeważają te ostatnie). Uczenie się na własnych porażkach to głupota, jeśli można ich uniknąć, sięgając do krynicy geniuszu Bruce"a Bartona -- proroka reklamy.

Siedem ODNALEZIONYCH sekretów sukcesu.

  Pokaż firmę, której nikt nie zna.
  Wykorzystaj Boga, by przekonać wszystkich.
  Mów za pomocą przypowieści.
  Rzucaj wyzwania, by pięli się pod górę.
  Odkryj jeden brakujący element.
  Ofiaruj siebie.
  Naostrz nóż.

Książka "7 zaginionych tajemnic sukcesu"
Vitale Joe