3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne - Joanna Pasek

3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne

4.00 Oceń książkę!

Autor: Joanna Pasek

Wydawnictwo: helion
ISBN: 8324624732
EAN: 9788324624737
Format: 21,0 x 14,8 x 0,0
Oprawa: miękka
Stron: 232
Data wydania: 2009-12-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
35.50
książka
39.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Wykreuj swój własny, trójwymiarowy świat!



  • Podstawy modelowania - czyli gdzie skierować pierwsze kroki

  • Modelowanie postaci i sceny - czyli jak zbudować bohatera swojej animacji i jego świat

  • Animacja - czyli co zrobić, by Twoja postać w końcu ożyła



3ds max jest dziś jednym z najbardziej znanych i najwyżej cenionych programów do tworzenia grafiki oraz filmów w technologii trójwymiarowej. Z jego pomocą możesz na własnym domowym komputerze wyczarować całe filmowe światy: modelować postacie, scenerie, ruch i animację z uwzględnieniem niezliczonych efektów i fantastycznych szczegółów. W dodatku korzystanie z tej aplikacji wcale nie jest takie trudne - przyjazny interfejs, możliwość importowania materiałów z innych programów oraz prostego kontrolowania wszelkich detali znacznie przyspieszają i ułatwiają pracę. Nowa wersja programu, 3ds max 2010, wyposażona została między innymi w kontenery do przechowywania w jednym miejscu różnych obiektów złożonej sceny, eksplorator materiałów do zarządzania dużymi scenami oraz narzędzia do przyspieszania etapu testowania i optymalizacji modeli 3d.



Książka, którą trzymasz w ręku, zaznajomi Cię z tą właśnie najnowszą wersją, bogatszą także o moduł Graphite czy technologię mental mill. Jej autorka - znana ze świetnych opracowań wcześniejszych wersji programu - krok po kroku przeprowadzi po świecie 3d nawet początkującego użytkownika. Pokaże Ci ona, jak poruszać się w środowisku tego programu, jak zbudować kompletną postać, zgodną z Twoją wizją, jak wykreować i oświetlić przestrzeń, w której postać ta będzie się poruszać, i wreszcie - jak osiągnąć realistyczny efekt ruchu, czyli co zrobić, by wytwór Twojej wyobraźni rzeczywiście ożył na ekranie. W tym procesie pomogą również bardzo dobrze opisane, liczne zrzuty ekranu. Z podręcznikiem "3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne " bez trudu uda Ci się zrealizować wszystkie pomysły na doskonałe animacje.




  • Modelowanie postaci

  • Modelowanie wnętrza

  • Materiały

  • Kamera i podstawowe oświetlenie sceny

  • Realistyczne oświetlenie

  • Przygotowanie postaci do animacji

  • Klucze animacji

  • Kontrolery animacji

  • Animowane światła, materiały i efekty

  • Swobodna animacja

  • Animowanie za pomocą śladów stóp

  • Łączenie sekwencji ruchu

  • Końcowe poprawki, rendering i montaż filmu


Tworzenie animacji nigdy jeszcze nie było takie proste!

Książka "3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne"
Joanna Pasek